Dzień: sobota
Tura: I tura 10:30-14:30
Tytuł sesji: Rozdroża
System: Monastyr
Mistrz Gry: Bartosz "Qbista" Kubista
Liczba Graczy: 4
Znajomość systemu: dla obeznanych
Charakter gry: psychologiczna, na poważnie
Przedział wiekowy: preferowani gracze pełnoletni
Opis przygody: Właśnie spadły pierwsze śniegi. Do rodzinnej Alldare, stolicy pogrążonej w wojnie domowej Ragady, powracają ostatni żołnierze ocalali z rozbitego na froncie oddziału. Wyczerpani, wypaleni - do domu gna ich tylko złudna nadzieja na to, że wśród rodiańskich ruin uda im się wreszcie pozostawić za sobą okrucieństwa i przewinienia z przeszłości. Jednak mroczna przeszłość dopiero ma się o nich upomnieć. Czekają na nich trudne wybory, spiski, zdrada.W Ragadzie nie ma prostych ścieżek. Nie brak za to Rozdroży.
Tura: I tura 10:30-14:30
Tytuł sesji: Rozdroża
System: Monastyr
Mistrz Gry: Bartosz "Qbista" Kubista
Liczba Graczy: 4
Znajomość systemu: dla obeznanych
Charakter gry: psychologiczna, na poważnie
Przedział wiekowy: preferowani gracze pełnoletni
Opis przygody: Właśnie spadły pierwsze śniegi. Do rodzinnej Alldare, stolicy pogrążonej w wojnie domowej Ragady, powracają ostatni żołnierze ocalali z rozbitego na froncie oddziału. Wyczerpani, wypaleni - do domu gna ich tylko złudna nadzieja na to, że wśród rodiańskich ruin uda im się wreszcie pozostawić za sobą okrucieństwa i przewinienia z przeszłości. Jednak mroczna przeszłość dopiero ma się o nich upomnieć. Czekają na nich trudne wybory, spiski, zdrada.W Ragadzie nie ma prostych ścieżek. Nie brak za to Rozdroży.
PS.
- Sesja będzie opierała się głównie na relacjach pomiędzy postaciami i (miejmy nadzieję) dylematach moralnych postaci, stąd mile widziani gracze obeznani w realiach świata Monastyru (zwłaszcza odniesieniu do Ragady) i dojrzali.
- Sesja turniejowa, gracze otrzymają karty postaci wraz z ich historią i dokładniejszym wprowadzeniem do przygody tuż przed sesją. Stąd - byłoby super, gdyby gracze pojawili się około 10 minut przed planowanym rozpoczęciem sesji.
- Mile widziana przynajmniej jedna kobieta w składzie.
- Biegła znajomość mechaniki niekonieczna, rzuty będą miały raczej charakter okazjonalny.
- Z góry ostrzegam - postaram się, żeby sesja wymagała od graczy sporo wysiłku.
- Używam własnej, lekko zmodyfikowanej (i uproszczonej) mechaniki walki, opiszę ją graczom przed sesją.