piątek, 3 maja 2013

Jurassic Congo - sesja w 2280

Dzień: sobota
Tura: II tura 15:00-19:00
Tytuł sesji: Jurassic Congo
System: 2280
Mistrz Gry: Dibbler
Liczba Graczy: 3-4
Znajomość systemu: dla obeznanych (początkujący także się odnajdzie; planuję przed sesją przedstawić mechanikę i świat w kilku słowach)
Charakter gry: zależnie od upodobań Graczy; MG jest elastyczny i słyszał o poczuciu humoru :)
Przedział wiekowy: Chodzi bardziej o dojrzałość niż o wiek, nastawiam się na dorosłych ludzi, niekoniecznie pełnoletnich... if u know what i mean ;)
Opis przygody: Wszyscy Gracze są bardzo dobrze sytuowanymi przedstawicielami patrycjuszowskich rodzin. Korzystając ze swoich zasobnych kont zdecydowali się wyjechać na jurajskie safari w odosobnionym, ale luksusowym kompleksie wypoczynkowym głęboko w kongijskiej dżungli. Miało być jak zwykle: upolować tyranozaura, zrobić sobie róg na miód z rogu triceratopsa, sponiewierać się używkami, bawić się do utraty sił, po czym wrócić na łono cywilizacji. Niestety, spieprzyło się. Zasilanie główne i awaryjne padło, łączność nie działa, a raptory pomykają po dziedzińcu. Dlaczego nie ma zasilania? Kto otworzył bramę na dżunglę? Sabotaż?! Jak się tato dowie...

Krótko: trzeba wezwać pomoc, przetrwać do czasu jej nadejścia, a przy okazji się dowiedzieć kto chciał wszystkich zabić przy pomocy jurajskiej fauny. W końcu kto by chciał się ewakuować z psycholem na pokładzie?


Podręcznik główny do gry 2280 w formacie .pdf znajduje się tutaj.